Emakeele päeval läksime muuseumisse. Muuseumitöötaja rääkis meile emakeelepäevast, näitas multikat ja pilte ühest kirjanikust. Vanal ajal õpetati lapsi lugema piiblist ja küünla valgusel ,sest elektrit ei olnud. Meie saime vaadata vanu piibleid ja aabitsaid, aga lugeda me neid ei osanud sest tähed olid tagurpidi. Rääkisime ka sellest, et eesti keel on ilus keel ja ilusamad sõnad on ema, isa, tere, aitäh. Saime ise teha rinnamärke. Märgile kirjutasime oma nimed ja ilusaid sõnu. Õpetajad tegid meile üllatuse, nad mängisid näidendit, kus öökull oli õpetaja ja teised loomad olid ka, nad rääkisid luuletusi ja mõistatusi. Meie naersime. Vaatasime veel puukujusid Kalevipojast ja filmitegelastest. Lõpuks kirjutasime raamatusse ilusaid sõnu. Muuseumis oli lõbus!
Anete ja Dan
EK1Aitäh Erika Terasele toreda ürituse eest!

Loe edasi

Pühapäeva varahommikul hakkasid õpilased bussiga Türilt sõitma, sest võistlused toimusid Tallinnas. Kohale saabudes registreeris Peeter meid võistlustele ja selgus, et osavõtjaid selles vanusegrupis oli 23. Iga sportlane sai võistelda kolmel alal – 60 m jooksus, 200 jooksus ja kaugushüppes. Meie kooli esindasid Maks-Siim Toomas, Gert, Argo ja Kevin. Tublimad olid Argo kaugushüppes ja Gert 200 m jooksus. Võistluspäev venis pikaks, kuna osavõtjaid oli palju. Koju sõites olid sportlased pikast päevast ja võistlemisest nii väsinud , et jäid kohe bussis magama.kodukale

6.märts 2017
Meie kooli ametite nädal algas esmaspäeval Türi raudteejaamas reisirongi külastamisega.
Jaamas seisis oranži värvi rong. Vajutasime ukse juures olevale nupule ja uksed avanesid ning me saime siseneda rongi. Vastas olid rongijuht, kes oli riietatud ülikonda, mille peal oli firma logo ja särgi peal oranži värvi lips. Teiseks oli klienditeenindaja, kelle pluus oli ka sama värvi. Rongijuht viis meid vedurisse ja tutvustas juhtimispulti, kus olid nupud, mille abil sai rongi juhtida. Veel näitas ta monitori, millelt sai näha, mis toimub igas vagunis. Dan ja Argo said võimaluse tervitada reisijaid läbi mikrofoni.
Klienditeenindaja rääkis oma tööst ja vastas laste küsimustele. Tema tööks on piletite müük ja kontroll ning suhtlemine reisijatega. Proovisime ära kui mugavad on rongi istmed ja nägime milline on rongis olev tualettruum. Rongist väljudes näitas rongijuht meile diiselmootorit, mis paneb rongi liikuma. Dan arvas, et rongijuhi amet on väga lahe ja ta tahaks tulevikus seda ametit õppida.
Väga tore päev oli!
Rong

Loe edasi

Meie kooli vastlapäev algas hommikuringis, kus Anete ja Dan lugesid jutukesi vastlakommetest. Peale seda meisterdasid lapsed suurtest nööpidest vurre. Pidu jätkus õues võistlusmängudega. Ilus päikseline ilm võimaldas igal lapsel veeretada ühe suure lumepalli ja tuua see kelguga oma võistkonna juurde. Nendest lumepallidest pidi iga võistkond valmistama uhke lumememme. Lumememmed valmis, jätkusid lumepallide täpsusvisked ja kelgutamine. Vastlapäev lõppes maiustuste ja keedeubade söömisega.
Vastlapäev

Meie riigi 99 aastapäeva alustasime päev varem, viimasel pühaeelsel koolipäeval. Koolipäeva alguses rivistusime lipuväljakule ja õpilased koos direktoriga heiskasid Eesti lipu. Järgnes aktus kus hümnilaulmise järel kontrolliti oma teadmisi Eesti riigi, selle ajaloo, sümboolika ja ühiskonnaelu kohta. Poisid esitasid õpetaja Kaarini juhendamisel valminud tantsuetenduse milles isevalmistatud mõõkade ja kilpidega toodi vaatajate ette muistne vabadusvõitlus. Päeva mahtus veel ka Eestit tutvustava filmi ühine vaatamine. Tavapärase piduliku lõunasöögi asemel ootas õpilasi üllatus. Kõigil õpilastel tuli oma lõunasupp ise valmistada kasutades selleks Kaitseliidust laenutatud katelokke ja priimuseid. Kui supp valmis tuli ka päike meie pidupäeva rõõmsamaks muutma. Päiksepaistes maitses ka hästi meie kooli koka küpsetatud kook. Elevana mindi kodudesse Eesti Vabariigi aastapäeva tähistama.